ABAST AGÈNCIA
Us ajudem a trobar la professional del treball domèstic que necessiteu
Des d’Abast Serveis ens encarreguem de gestionar tots els tràmits relatius a la contractació
Selecció de personal per competències
Personal amb experiència i amb referències per a tasques de suport en les activitats bàsiques de la vida diària en domicilis
Agència de col·locació 09/00000259
En funció de les necessitats que detectem busquem la persona que més s’ajusta a la vostra demanda.
- Suport en higiene personal
- Suport en la preparació d’aliments
- Neteja i manteniment del domicili
- Suport en acompanyaments i passejos.
Seguiment social del cas
Treballadora social especialista en dependència i en mediació familiar
La coordinadora social farà tasques de seguiment assistencial trimestral d’inici i semestral a posteriori.
- Valoració inicial de la situació de dependència, obertura d’expedient assistencial i història social, elaboració d’un PIA, visites al domicili per part de l’equip social quan es consideri necessari per a la correcta gestió del cas.
- Coordinació amb serveis socials i altres recursos sociosanitaris complementaris corresponents.
- Suport en els tràmits de reconeixement o revisió del grau de Dependència
- Assessorament a les famílies en matèria sociosanitària, recursos per a la dependència i atenció centrada en la persona
Gestió laboral del cas
Gestora laboral especialitzada en gestió de tràmits del règim especial de la Llar
S’encarregarà d’elaborar la documentació contractual, les nòmines, la gestió d’IT, modificacions de jornades i elaborar les liquidacions.
- Elaboració del contracte de treball
- Alta, baixa i variació de dades en la Seguretat Social en el règim de la llar
- Emissió mensual de nòmines
- Càlcul de quitances i/o liquidacions
- Gestions necessàries en cas de baixa laboral o accident de treball