Donem suport a les persones i les seves famílies
Som empresa de serveis sociosanitaris
Assistència domiciliària de proximitat per a persones en situació de dependència
Abast Serveis Sociosanitaris és el resultat d’un projecte dut a terme l’any 2014 per dues emprenedores lleidatanes que van decidir posar fil a l’agulla veient la necessitat de crear un servei assistencial de proximitat per a persones en situació de dependència, basat en la qualitat dels processos i focalitzat en la professionalització de les cures.
- Comptem amb una àmplia experiència en el sector sociosanitari
- Oferim servei d'atenció domiciliària de qualitat
- Som especialistes en gestió de recursos humans
- Som empresa acreditada per la Generalitat de Catalunya
- Formem professionals del sector sociosanitari
- Som agència de col·locació de professionals del treball domèstic
Apostem per un envelliment actiu i amb dignitat
Comptem amb un equip de professionals remant en la mateixa direcció amb la voluntat d’ajudar, visibilitzar i dignificar la professionalitat de les tasques de cura.
Atenció domiciliària de qualitat!
Construïm el procés de suport a poc a poc, d’una manera personalitzada i segons les necessitats de cada cas.
El tracte familiar, de confiança i flexible, tant amb les persones usuàries i les seves famílies com amb el personal de cura ens caracteritza.
- Estem inscrites en el Registre d’Entitats, Serveis i Establiments Socials (RESES) del Departament de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya des del 2015,
- Som l’agència de col·locació 09-00000259 acreditada pel SEPE des del 2017
- Comptem amb l’assessorament de l’Associació Catalana de Recursos Assistencials (ACRA).
Missió i visió
01.
Qualitat
Allargar el temps d’estada al domicili en qualitat de vida.
02.
Integritat
Envelliment actiu i amb dignitat
03.
Innovació
Combatre l’envelliment en soledat
04.
Seguretat
Servei de proximitat i de qualitat.
Posem la persona usuària i la seva cura al centre de tota iniciativa. Coneix-nos!
Per què Abast Serveis?
Estimem el que fem!
Serveis personalitzats segons les necessitats
La nostra prioritat és buscar l’estabilitat del servei
Suport i atenció permanent
Treballem en contacte diari i directe amb les persones cuidadores i les famílies per tal d’ajustar els serveis a les necessitats canviants que s’esdevenen
Formació continuada
Formem a les nostres treballadores per millorar el nostre servei
Som professionals
Equip de treball professional i multidisciplinar
Utilitzem eines i mètodes innovadors
Seguim el model competencial d’ISFOL adaptat i desenvolupat des de l’Associació de Dones per a la Inserció Laboral SURT
Sostenible enconòmicament
Adaptem el nostre servei a les necessitats reals de les famílies
Treballem en equip i avancem en la mateixa direcció
Carme Teba
Responsable de l’Àrea Social
- FP Auxiliar de Clínica
- Diplomada en Treball Social (UdL)
- Màster en Coaching i PNL (DDF)
- Màster en Resolució de conflictes (DDF)
Experiència professional
- Auxiliar de clínica a l’àmbit sanitari (8 anys)
- Tècnica d’ocupació a entitats del tercer sector (11 anys)
- Responsable de l’Àrea Social d’Abast des del 2014
Meritxell Mateu
Responsable de l’Àrea Laboral
- Diplomada Relacions Laborals (UdL)
- Llicenciada en Ciències del treball – Recursos Humans (UB)
- Postgrau en Inserció Laboral (URL)
- Màster en Igualtat d’Oportunitats en el Treball (UAB)
Experiència professional
- Tècnica a l’administració pública (8 anys)
- Tècnica d’ocupació a entitats del tercer sector (7 anys)
- Responsable de l’Àrea Laboral d’Abast des del 2014